Legendarul Porsche 911 are numeroase variante constructive. Dupa recenta revitalizare a versiunilor Carrera, Targa si GT3, a sosit momentul pentru Turbo. Dupa acesta, n-a mai ramas decat GT2. Prin urmare, la 35 de ani de la lansarea primului model Turbo, Porsche prezinta o noua generatie, mai rapida si mai putin poluanta decat precedenta. Noul 911 Turbo va fi dezvelit oficial luna viitoare, la Frankfurt.
Motorul cu 6 cilindri in linie, cu injectie directa si turbo cu geometrie variabila, de 3,8 litri si 500 CP, are cu 20 CP mai mult decat la vechea generatie. Un surplus care inseamna o viteza maxima de 312 km/ora (fata de 310) si o acceleratie de la 0 la 100 km/ora in 3,7 secunde (fata de 4,3). Nou motor este cu 0,2 litri mai mare decat la vechea generatie, fiind preluat de la Carrera S.
Noul 911 Turbo dispune optional de cutie de viteze PDK cu 7 rapoarte si padele de schimbare a treptelor la volan. Optional, este oferit pachetul Sport Chrono Turbo, pentru imbunatatirea performantelor, cu butoane pentru Launch Control si modurile Sport/Sport Plus integrate in volan.
Noul turbo dispune de transmisie integrala PTM (Porsche Traction Management) si, in premiera, de diferentialul spate PTV (Porsche Torque Vectoring). Pretul de plecare este de 147.600 euro pentru versiunea coupe, respectiv de 158.900 euro pentru cabriolet, cu circa 3.000 de euro mai mult decat la versiunea precedenta.