Dupa ce a reusit sa ajunga in fruntea celor mai mari producatori de automobile din lume si sa-si castige o faima de invidiat datorita fiabilitatii modelelor sale, Toyota are un nou motiv major de satisfactie. Celebra marca nipona este singura din industria auto care a reusit sa se claseze intre primele 10 branduri din lume, intr-un top realizat de Interbrand, o companie specializata in consultanta de specialitate la nivel international.
In clasamentul Interbrand de anul acesta, care contine primele 100 de branduri din lume, Toyota s-a clasat pe locul 8, in scadere cu doua pozitii fata de clasarea din anul precedent. Daca aveati cumva vreun dubiu cu privire la cel mai puternic brand din lume, aflati ca acesta este tot Coca-Cola, asa cum se intampla de vreo sapte ani incoace. Podiumul celor mai bune branduri din lume este completat de IBM si Microsoft.
Clasari in prima parte a topului au mai obtinut Mercedes-Benz pe 12 (11 in 2008) BMW, pe 15 (13 in 2008) si Honda pe 18 (20 in 2008). Iata si alte marci auto, cu locurile pe care le-au ocupat in editia din acest an a topului: Volkswagen 55, Audi 65, Hyundai 69, Porsche 74, Ferrari 88 si Lexus 96.