Echipa BMW Motorsport a reusit o revenire triumfala si a castigat editia 2010 a celebrei curse de 24 de ore de la Nurburgring, desfasurata pe celebra varianta Nordschleife. La cinci ani de la ultimul succes al constructorului, modelul BMW M3 GT2 cu numarul 25 a obtinut a 19-a victorie pentru BMW in aceasta intrecere clasica de anduranta. Masina invingatoare, in al carei cockpit s-au aflat Jorg Muller (Germania), Augusto Farfus (Brazilia), Uwe Alzen (Germania) si Pedro Lamy (Portugalia), a trecut linia de sosire in prima pozitie, dupa 154 de tururi la circuitul in lungime de 25,378 kilometri. Cvartetul de piloti a avut o evolutie impresionanta si a reusit sa urce pe cea mai inalta treapta a podiumului, in ciuda problemelor avute la cutia de viteze a automobilului in ultimele trei ore.
Cel de-al doilea echipaj BMW M3 GT2, cu numarul 26, pilotat de Dirk Werner (Germania), Dirk Muller (Germania), Andy Priaulx (Marea Britanie) si Dirk Adorf (Germania), a avut o revenire spectaculoasa. La final a incheiat pe locul al saptelea, reusind sa recupereze peste 170 de pozitii. Cei 220.000 de spectatori au vazut cum evitarea unei coliziuni a dus la o iesire in decor, consecinta fiind ca cei patru piloti au pierdut o ora la standuri, chiar la inceputul cursei, si au fost nevoiti sa retrogradeze pana pe locul al 182-lea. In conditii de vreme uscata, dar racoroasa, automobilul cu numarul 26 a reusit sa-si faca loc prin pluton, recuperand tur dupa tur. In cele din urma, efortul celor patru piloti a fost recompensat cu o clasare in Top 10.
Cele doua automobile private BMW Z4 GT3, avand numerele de start 76 si 69, inscrise de Schubert Motorsport, respectiv de Dorr Motorsport, au completat un rezultat general foarte bun pentru BMW, dupa ce s-au clasat pe locurile al patrulea, respectiv al noualea. Pe langa victoria in clasamentul general, echipele BMW au inregistrat zece succese la diferite categorii in intrecerea de pe Nordschleife. Aceste rezultate au consolidat pozitia ocupata de BMW in istoria all-time a cursei, ca fiind cel mai de succes constructor. Din cele 198 de automobile care au luat startul la editia din 2010, 63 au fost modele BMW.
Pentru echipa Schnitzer Motorsport, aceasta este a cincea victorie in "Infernul Verde" dupa cele reusite in 1989, 1990, 2004 si 2005. Munca rapida si fara erori pe care Schnitzer Motorsport a demonstrat-o de-a lungul deceniilor a jucat un rol important in acest triumf. Dupa accidentul suferit de Werner in turul opt, mecanicii au schimbat suspensia stanga fata, radiatorul si amortizorul stanga spate de la modelul BMW M3 GT2 cu numarul 26. Si masina invingatoare a experimentat momente dificile: pana de cauciuc din turul 46 si radiatorul distrus dupa alte sase tururi au insemnat pit stopuri neprogramate. In plus, automobilul a dezvoltat o problema a cutiei de viteze in cursul ultimelor trei ore. Echipa si pilotii si-au pastrat insa calmul si au refuzat sa cedeze victoria odata ce au preluat conducerea cursei cu doua ore inainte de sosire.