In cadrul Adunarii Generale Renault, desfasurata la finele saptamanii trecute, presedintele Carlos Ghosn a vorbit despre succesul de care se bucura noul SUV Dacia Duster in Franta. Cu preturi care pleaca de la 12.000 de euro in versiunea 4×2, respectiv 14.000 de euro pentru varianta 4×4, noul model Dacia este foarte atractiv acasa la Renault. Dovada o constituie cele peste 10.000 de comenzi inregistrate pentru Duster in Hexagon, in prima luna de comercializare, cu o medie zilnica de 500 de comenzi.
Ghosn a declarat ca, atunci cand a fost anuntat pretul, la prezentarea oficiala din cadrul Salonului de la Geneva, jurnalistii nu credeau ca acesta nu va fi mai mare, in momentul lansarii pe piata. Presedintele Renault a adaugat ca showroom-urile n-au mai avut o asemenea afluenta de clienti din 2003, cand Renault lansa a doua generatie a modelului Scenic.
Tot in aprilie, Dacia Sandero s-a clasat pe pozitia a sasea in topul celor mai vandute modele din Franta, cu o crestere de peste 300%. Cota de piata Dacia in Franta (atat pe piata vehiculelor de persoane, cat si pe cea a vehiculelor utilitare) a fost de 3,5%, in crestere cu 1,5 puncte. Pe piata autoturismelor, Dacia a inregistrat cel mai mare avans, de peste 100%, atingand o cota de piata de 3,9% (si realizand astfel o crestere de 2 puncte fata de aceeasi perioada a anului trecut). Raportat la primele 4 luni ale anului 2010, marca Dacia se situeaza pe pozitia a sasea in clasamentul celor mai bine vandute marci.