La inceputul acestui an, Peugeot isi reafirma indentitatea de marca, lansand o noua strategie de produs, noi linii de design si noi servicii de mobilitate. In cadrul Salonului de la Paris, constructorul francez va prezenta modelul 508, noua berlina al carei design reflecta stilul Peugeot de maine, si va oferi totdata raspunsuri in fata noilor provocari legate de mobilitate si protectia mediului inconjurator. Astfel, tot in cadrul acestui salon, Peugeot va prezenta modelul i0n, un vehicul 100% electric, si 3008 HYbrid4, primul model diesel hibrid din lume.
Prin lansarea modelului 508, Peugeot isi reafirma excelenta intr-unul din cele mai puternice segmente ale pietei auto traditionale, cel reprezentat de modelele grand touring. 508 a fost proiectat si construit pentru a inspira eleganta si perfectiune, fara a sacrifica personalitatea si dinamismul specifice modelelor Peugeot. Emotia pe care o trezeste designul exterior al acestui model reflecta promisiunea unui spatiu interior exceptional, elegant si confortabil. Comercializarea celor doua tipuri de caroserii disponibile pentru modelul 508: berlina (cu o lungime de 4,79 m) si SW (4,81 m) este programata pentru inceputul anului 2011.
Modelul i0n lanseaza prima generatie de vehicule urbane 100% electrice care se adreseaza atat persoanelor private, autoritatilor publice, cat si numeroaselor companii de leasing si inchirieri vehicule. Silentios, practic si plin de vivacitate, modelul i0n este foarte usor de condus, oferind un spatiu interior generos tuturor pasagerilor.
Prin lansarea primului diesel hibrid din lume, 3008 Hybrid4, Peugeot dezvaluie un nou tip de autovehicul in termeni de libertate de miscare, placere la volan si eficienta in protejarea mediului inconjurator. Tehnologia inovatoare Hybrid4, ce echipeaza crossoverul 3008 confera, pe langa avantajul protejarii mediului inconjurator, rezultat din combinarea motorului diesel cu cel electric, si o serie de alte beneficii precum tractiunea 4×4, cresterea performantei prin dezvoltarea a 200CP, zero emisii de CO2 (atunci cand vehiculul functioneaza in modul electric) si un consum de numai 3,8 litri/100 km, cu doar 99g emisii CO2/km. Reducerea cu 35% a consumului de carburant in comparatie cu motorizarile diesel clasice reprezinta un real avantaj pentru clientii noii tehnologii Hybrid4 si un adevarat progres in materie de consum si emisii de CO2.