Bosch lanseaza Bosch EPS 708, noua sa inovatie pentru atelierele de service. EPS 708 a fost proiectat special pentru injectoarele common-rail si pentru pompele de inalta presiune, putand efectua teste la presiuni de pana la 2200 bar. Mai mult, Bosch a conceput in premiera mondiala absoluta, o metoda de testare pentru determinarea variatiilor de la o injectie la alta (shot-to-shot), iar acest test extrem de precis va permite atelierelor de service sa identifice erorile specifice injectoarelor common-rail. Bosch a creat setul de testare a injectoarelor CRI Piezo pentru standurile EPS 815 si EPS 708, care permite atelierelor de service sa testeze injectoarele piezo pentru autoturisme, fabricate de Bosch, Denso si Siemens/Continental. In prezent, este in curs de dezvoltare metoda de testare a injectoarelor Delphi. Bosch a dezvoltat si un nou sistem de prindere pentru injectoarele common-rail de autoturisme si autovehicule comerciale, care reduce timpul de instalare al componentelor diesel pe standul de testare.
Presiunile de injectie ale motoarelor diesel moderne au crescut permanent in ultimii cativa ani. Standardul actual este de 2000 bar, dar aceasta valoare va creste in viitor. Din acest motiv, noul stand de testare Bosch al componentelor diesel, EPS 708, proiectat special pentru injectoarele common-rail si pentru pompele de inalta presiune, poate efectua teste la presiuni de pana la 2200 bar. In plus, standul de testare este echipat pentru a face fata evolutiei ulterioare a tehnologiei diesel common-rail, avand in vedere ca noua rampa este proiectata pentru presiuni de pana la 2500 bar. Noua rampa poate fi montata si pe standul EPS 815, marind astfel presiunea maxima de testare. Bosch a dezvoltat, de asemenea, un nou set de testare pentru injectoarele piezo, marind domeniul de verificare al componentelor common-rail in service-urile auto.