Rezultatele Ferrari pentru primele trei trimestre din 2010 arata venituri de 1.349 milioane euro (+4,8%) si un total de 4.598 masini livrate dealerilor (+2,4%). Profitul din exploatare pentru aceeasi perioada a fost de 192 de milioane de Euro, comparativ cu 176 milioane euro anul trecut (+9%). S-a inregistrat si un rezultat exceptional in termeni de flux numerar, care a atins un record de 213 milioane euro. Oficialii companiei au declarat ca veniturile vor continua sa creasca si datorita magazinelor electronice si a parcului de distractii tematic care si-a deschis portile la Abu Dhabi.
Comitetul de directori Ferrari, prezidat de Luca di Montezemolo, s-a intrunit pe data de 26 octombrie pentru a examina rezultatele obtinute pana la 30 septembrie 2010. Veniturile trimestriale au totalizat 446 milioane euro, cu 12,6% mai mari decat cele inregistrate in trimestrul al treilea din 2009, iar numarul de masini livrate dealerilor a ajuns la 1.398 (+3,9%). Profitul din exploatare a fost excelent, aratand o crestere de 46% si atingand suma de 76 de milioane de Euro. Suma reprezinta echivalentul a 17% din venituri, comparativ cu cei 13% obtinuti in al treilea trimestru al lui 2009. Rezultatul acesta este datorat in special cresterilor din vanzari, excelentului progres al programului de personalizare precum si eforturilor continue de a creste eficienta in toate zonele companiei, inclusiv in Departamentul de Curse.
In ceea ce priveste modelele, Ferrari California isi continua succesul, iar 458 Italia a performat excelent. Livrarile acestui din urma model au inceput pe toate pietele si vor prinde viteza in urmatoarele luni. Rezultatele anuntate de companie sunt spectaculoase, dat fiind ca in primele noua luni ale anului, unele dintre pietele traditionale ale marcii fusesera lovite de criza financiara. Acestea si-au revenit totusi pe parcurs, inregistrand chiar cresteri: America de Nord creste cu 5%, Marea Britanie cu 17% iar Australia cu 10%. Printre pietele noi se remarca puternica crestere din China, care s-a ridicat cu 15%.
Activitatile legate de brand (retail, licentiere si comert electronic) au inregistrat de asemenea rezultate pozitive. Veniturile din Ferrari Store au crescut cu 30%, in timp ce veniturile din magazinul online au crescut cu 55%. Ferrari Virtual Academy – un simulator pe computer – s-a dovedit a fi un alt mare succes. Acesta a atras peste 20.000 de jucatori din 200 de tari in mai putin de o luna de la lansare. Produsele sub licenta au inregistrat o crestere de circa 10% iar deschiderea de saptamana aceasta a Ferrari World Abu Dhabi marcheaza nu numai inaugurarea primului parc de distractii tematic pentru Ferrari, dar si primul parc tematic din istoria automobilismului si a sportului in general. Acest fantastic parc de distractii este dedicat familiilor si ofera atractii spectaculoase care utilizeaza tehnologii de ultima ora pentru a spune povestea Ferrari si pentru a transmite unicitatea pasiunii si a emotiei brandului.