Lancia isi relanseaza nava amiral, noul sedan Thema urmand sa fie prezentat in premiera peste putin timp, la Salonul de la Geneva. De fapt, noua limuzina este versiunea europeana a binecunoscutului Chrysler 300, care de curand a primit un facelift. Ca sa estompeze impresia de deja vu, Lancia sustine despre Thema ca este amestecul perfect intre marimea si confortul unei limzine americane cu designul si interiorul luxos specifice unui produs italian.
Lancia Thema dispune de un motor V6 Pentastar de 3,6 litri si 292 CP si doua versiuni ale propulsorului V6 turbodiesel de 3,0 litri – 190 sau 224 CP. Toate variantele sunt cu transmisie automata. Lancia nu a anuntat inca preturile noului model, dar se stie ca vanzarile pe pietele europene vor demara in cursul lunii octombrie, in doua nivele de fisinare, Gold si Platinum.
Una dintre cele mai asteptate noutati Lancia este noua generatie Ypsilon, care va fi prezentata oficial la Geneva. Versiunea revizuita a micului model italian are un aspect modern si sportiv si este de asteptat ca interiorul sa beneficieze de materiale de calitate si finisaje de top. Sunt anticipate trei versiuni de motorizare: 0.9 SGE, 1.4 Multiair si 1.3 Multijet diesel. Se pare ca o versiune hibrid este in lucru, insa Lancia pastreaza discretie totala asupra acestui subiect.
Noul Ypsilon se bazeaza pe platforma FIAT 500 cu ampatament marit, pentru un plus de spatiu la interior. Oferta consta doar in versiunea cu 5 usi. Vanzarile in Europa vor demara in cursul acestui an sau cel tarziu la inceputul lui 2012. De remarcat decizia Grupului FIAT de a comercializa, pe viitor, Lancia Ypsilon sub sigla Chrysler, in Marea Britanie si Irlanda.
Un alt model nou, de origine Chrysler, cu care Lancia se va prezenta la Geneva, este Grand Voyager. Acest MPV de dimensiuni mari, rezultat al unuinii Lancia – Chrysler, va inlocui vechiul monovolum Lancia Phedra.
Grand Voyager de la Lancia va fi disponibil in trei variante de finisare (Silver, Gold si Platinum) si cu doua motorizari Euro 5 (3,6 litri benzina de 283 CP si 2,8 litri diesel de 163 CP).
Lung de 5,14 m, Lancia Grand Voyager ofera o modularitate interioara exemplara, gratie sistemului Stow‘n Go (scaunele din randurile 2 si 3 sunt escamotabile din planseu).
Lancia va mai prezenta la Geneva, cu statut de concept, noua Flavia, echivalentul italian al noului Chrysler 200. Productia acestui model ar putea demara peste 6 luni, cu doua variante de caroserie – sedan si decapotabila.
Pentru moment, Lancia nu da nicio informatie referitoare la gama de motoare care va echipa acest model din Segmentul D. Lista de dotari va fi insa bogata: ESP, numeroase airbag-uri, control electronic al tractiunii, cruise control, etc.