In cadrul noului plan strategic denumit 2016 – Drive The Change, Renault vizeaza, printre altele, vanzari de 1,5 milioane automobile cu emisii zero, pana in 2016, iar productia anuala de modele electrice sa depaseasca 500.000 de unitati, dupa 2015. Pana in 2013, Grupul Renault (format din Renault, Dacia si Samsung) va avea in gama 44 de modele, iar tinta la vanzari este de 3 milioane de unitati anual.
In urmatorii ani, Renault se va concentra in mod special pe cele trei mari piete emergente – Rusia, India si Brazilia. Aceasta din urma va deveni a doua ca marime pentru grup, pana in 2013. Un rol extrem de important, in acest context, il va avea marca low cost a grupului, Dacia. Anul viitor urmeaza sa apara doua noi modele in gama Dacia, cel mai probabil un monovolum si o utilitara.
Cele doua noi modele Dacia vor fi asamblate in Maroc, intr-o fabrica care urmeaza sa se deschida anul viitor. Decizia este motivata de faptul ca la uzina de la Mioveni s-a ajuns aproape de capacitatea maxima de productie. Este de asteptat ca viitorul monovolum Dacia sa fie de clasa compacta, in timp de utilitara va fi comparabila ca dimensiuni cu Renault Kangoo.