Skoda isi lanseaza noul logo
22.02.2011
        
Distribuie acest articol!   

Pentru a scoate in evidenta realizarile anterioare si noua directie, Skoda va prezenta noul design corporate la apropiatul Salon Auto de la Geneva. Producatorul din Cehia si-a impus noi obiective, printre care si acela de a ajunge la un volum de vanzari de cel putin doua ori mai mare, pana in 2018.

Pe langa portofoliul sau actual de modele, Skoda va prezenta la Geneva si un concept car, cu scopul de a reflecta noul limbaj de design al marcii. Acesta ar putea fi Joyster, un coupe sportiv despre care am relatat de curand, aici. Automobilul expune forme clar definite si un simt puternic pentru detalii, iar noul logo, pe care-l etaleaza, va fi utilizat pentru toate modelele Skoda, incepand cu 2012.
 
Prezenta Skoda la editia din 2011 a Salonului de la Geneva subliniaza noua directie a marcii. Logo-ul traditional al sagetii inaripate are un nou spectru de culori, pentru a arata mai distins. Desi Skoda nu a furnizat inca imagini cu noul logo, se pare ca acesta va fi foarte apropiat de cel din fotografia alaturata. Noul design corporate va fi adoptat in toate comunicarile Skoda, dar si de catre dealerii marcii. In acest scop, designul si layout-ul showroom-urilor vor fi si ele modernizate substantial.
 
In 2011 Skoda celebreaza 110 ani de eforturi in motorsport. Cu aceasta ocazie, Salonul de la Geneva va fi scena unei alte premiere: Fabia Monte Carlo, un model editie speciala cu un sasiu cu setari sport, o imagine dinamica ce include accesorii negre si interiorul cunoscut de la versiunea RS. Acest model va scoate in evidenta realizarile din motorsport ale companiei Skoda si va transmite si clientilor o parte din bucuria adusa de victoriile din raliuri.

Distribuie acest articol!