Un responsabil din interiorul BMW a confirmat: viitoarea generatie M3 va avea trei turbine si va fi mai economica. Prevazuta sa apara in 2014, noua declinare sportiva a sedanului familial bavarez va renunta la motorul V8 aspirat in favoarea unuia cu 6 cilindri. Nu vor fi insa cilindri in V, asa cum s-a speculat, ci in linie. In schimb, cum spuneam la inceput, motorul supraalimentat va fi construit de o maniera insolita – cu 3 turbine!
Informatiile au fost furnizate presei de catre Friedrich Nitschke, responsabil al diviziei M de la BMW. Viitorul motor va avea o cilindree de 3,3 litri, va fi realizat dintr-un aliaj inedit de otel si fibra de carbon si va furniza 450 CP.
Nitschke a mai confirmat aparitia, in viitorul pe termen mediu, a lui M2, versiunea sportiva a Seriei 1 coupe si cabrio. In fine, BMW mai are in planuri o versiune supersportiva a actualului 1M si un Z3M.