Bentley va prezenta la Frankfurt noul cabriolet GTC, derivat din modelul Continental. Lansarea vine la un an de la aparitia noului Continental, la Salonul de la Paris. La fel ca in cazul coupe-ului, vorbim de o evoutie timida in cazul designului celei de-a doua generatii GTC.
Estetic, noul GTC este foarte apropiat de prima generatie, lansata in 2006. Spatele este de inspiratie Mulsanne, iar partea frontala a devenit mai masiva. Nu lipsesc luminile cu LED, iar jantele standard sunt pe 20 inch, respectiv optional pe 21 inch. Sasiul a fost revizuit pentru a pierde din greutate (70 kg, pana la 2.485 kg) si a castiga in dinamica. Fara sa fie revolutionar, interiorul este propus in 17 noi combinatii de piele si lemn.
Marele cabrio de lux de la Bentley foloseste acelasi W12 de 6,0 litri de origine Volkswagen, de 567 CP si 700 Nm – cu 7 CP si 50 Nm mai mult decat la vechea versiune. Pentru prima oara, Bentley foloseste pe acest model sistemul Quickshift (transmisie automata cu 6 rapoarte), utilizat si pe Audi A8, S6 si RS6 si VW Phaeton. Transmisia integrala de origine Volkswagen a trecut la un raport al repartitiei de 40:60 (de la 50:50). Motorul poate utiliza drept carburant benzina, E85 sau amestec si asigura urmatoarele performante: 0-100 km/ora in 4,8 secunde, viteza maxima 314 km/ora.
Noul GTC este deja disponibil la comenzi, iar primele livrari se vor face pana la finele acestui an.