Editia din acest an a Salonului de la Frankfurt ne-a oferit imagini cum rar ne sunt date sa vedem! Nu ne referim aici la noutatile prezentate la IAA 2011, ci la o vizita surpriza, consemnata, dupa cum veti putea vedea in filmul de mai jos, la standul Hyundai.
Insotit de un intreg alai de aghiotanti, presedintele Grupului Volkswagen, dr. Martin Winterkorn in persoana, a tinut sa studieze una dintre noutatile expuse in standul concurentilor asiatici. Evident, inedita expeditie nu avea cum sa scape celor aflati in zona la momentul respectiv si care au filmat neobisnuita vizita de documentare cu ce au avut la indemana.
Winterkorn a studiat atent noul Hyundai i30, concurent direct al compactei VW Golf. De la calitatea imbinarilor si zgomotele produse de reglarea volanului, pana la designul plansei de bord sau marimea “unghiului mort” de la montantii A, boss-ul de la VW a studiat totul cu multa atentie.
Aflat la volan, Winterkorn le-a spus colaboratorilor sai ceva referitor la zgomotul facut de sistemul de fixare a volanului, facand referire si la BMW. Dupa un scurt moment de ezitare, un inginer ii raspunde discret ca solutia VW ar fi fost prea scumpa pentru a putea fi implementata in productia de serie. Mai apoi, atentia lui Winterkorn a fost atrasa de “unghiurile moarte”, pe care a tinut sa le masoare personal, cu ajutorul unei rulete.
Gestul lui Martin Winterkorn este mai valoros decat orice mesaj publicitar ar fi incercat sa creeze constructorul sud-coreean, la IAA 2011. In acelasi timp, el lasa sa se vada atentia (ca sa nu spunem ingrijorarea) cu care sefii celui mai mare constructor european de automobile urmaresc cresterea rivalului asiatic Hyundai – Kia!
Foto: YouTube.com