Jucatorii de la Arsenal FC danseaza alaturi de dansatoarele de la Baletul National Englez, intr-o serie de clipuri de promovare pentru Citroen DS5. Conceptul filmului este legat de cel al modelului DS5 „Modul rafinat redefinit”, unde fotbalistii invata eleganta arta a baletului. Patru membri ai echipei Arsenal au schimbat crampoanele pentru soubresaut, terenul de fotbal pentru un plie si poarta pentru o glissade in cea mai noua campanie Citroen, care promoveaza modelul DS5.
Intr-o mini-serie de clipuri diferite, realizate de Euro RSCG Londra, jucatorii invata miscari de balet cu ajutorul balerinelor de la Baletul National Englez si cel al coregrafei si dansatoarei Jenna Lee. In secventa principala, jucatorii Alex Song, Wojciech Szczesny, Alex Oxlade-Chamberlain si Bacary Sagna sosesc la Brocket Hall, unde intalnesc patru balerine. Incep prin a se incalzi, contrastul dintre rutinele celor doua grupuri fiind foarte pronuntat. Apoi jucatorii incearca cativa pasi de balet, ajutati de balerine. Dupa o sesiune de antrenament foarte intensa, jucatorii si balerinele danseaza impreuna, inainte de a se inclina in fata modelului Citroen DS5, a se urca in el si a pleca.
Alaturi de un clip de 90 de secunde care a fost deja lansat, exista un „making-of” si doua „behind-the-scenes” care vor fi lansate spre sfarsitul lunii aprilie. Acestea prezinta jucatorii incercand niste miscari de dans contemporan si pe Szczesny etalandu-si talentul muzical, care i-a surprins atat pe colegii sai, cat si pe balerine.
„In calitate de partenerul auto oficial al clubului Arsenal, am creat deja un numar de campanii de succes impreuna. Cu acest proiect ne-am propus sa luam fotbalisti de top, renumiti pentru stilul lor rafinat de joc, si sa-i punem intr-un mediu nou, care sa le redefineasca talentul sportiv. Lucrul in acest mod cu jucatorii Arsenal si cu dansatoarele de la Balentul National Englez a reprezentat o experienta fantastica – o ocazie unica de a aduce impreuna doua lumi aflate in contrast, cu personaje de varf din ambele discipline”, a declarat Jules Tilstone, director de marketing al Citroen UK.
„Jucatorii nostri s-au bucurat ca li s-a oferit sansa de a-si demonstra puterea, agilitatea, echilibrul si puterea de concentrare, calitati la fel de importante si in balet, si in fotbal. Suntem foarte multumiti de rezultatul final, care se foloseste de parteneriatul nostru pentru a completa pozitionarea modelului DS5 intr-un mod inedit si antrenant”, a declarat Vinai Venkatesham, directorul departamentului de parteneriate al clubului Arsenal FC.