Chevrolet EN-V 2.0, la Beijing
25.04.2012
        
Distribuie acest articol!   

General Motors a prezentat la Auto China 2012 viziunea companiei asupra prototipului Chevrolet EN-V 2.0, versiunea urmatoare a conceptului revolutionar de mobilitate prezentat de companie la Expozitia Mondiala din 2010, de la Shanghai.

„Designerii si inginerii nostri au explorat o gama larga de optiuni pentru a transforma prototipul EN-V in realitate. Prototipul EN-V 2.0 va utiliza tehnologii precum internetul, electrificarea si sistemele telematice in domeniul mobilitatii, pentru a ajuta la schimbarea peisajului automobilistic si pentru a garanta un viitor sustenabil pentru aceasta industrie”, a declarat Kevin Wale, presedinte si director general al grupului GM China.

Prototipul original EN-V (autovehicul electric interconectat) a fost atractia principala a pavilionului SAIC-GM de la Expozitia Mondiala din 2010 de la Shanghai si unul dintre cele mai dezbatute prototipuri GM de pana acum. Modelul electric cu doua locuri a creat un nou ADN al autovehiculului, bazat pe convergenta intre electrificare si conectivitate.  Acesta a fost proiectat pentru a prezenta potentialul de eliminare a grijilor privind aglomerarile din trafic, disponibilitatea locurilor de parcare, calitatea aerului si accesibilitate in cadrul oraselor mari. Prototipul EN-V 2.0 ofera functii solicitate de consumatori, precum sistem de climatizare integrat si spatii de depozitare inteligente. In plus, acesta poate fi condus in oras in orice conditii meteorologice si rutiere.

„Proiectam prototipul Chevrolet EN-V 2.0 pentru a avea o arhitectura modulara, astfel incat inginerii nostri sa dispuna de flexibilitatea de a crea un autovehicule simplu, care poate fi controlat manual sau unul mai complex, complet autonom si interconectat”, a declarat Wale. Functia de comunicare wireless a prototipului permite crearea unei „retele de socializare” prin care soferii si pasagerii pot comunica cu prietenii sau partenerii de afaceri in timp ce calatoresc. GM doreste sa utilizeze prototipul EN-V 2.0 in studii pilot in China.

Distribuie acest articol!