Federal-Mogul a lansat segmentul LKZ din gama Goetze, care reduce consumul de ulei cu pana la 50% comparativ cu segmentii conventionali. Conceput pentru motoare echipate cu tehnologie LKZ de la bun inceput, segmentul asigura o tensiune scazuta care permite reducerea frecarii perete-segment. Acest fapt imbunatateste nu doar consumul de combustibil, dar si performanta si durata de viata a masinii. Impactul sau pe piata pieselor de schimb a fost recent recunoscut in cadrul premiilor Automotive News PACE Awards, fiind premiat la categoria produse inovative – categorie care rasplateste inovatiile la produse care au un impact semnificativ pe piata si care redefinesc regulile in industria auto.
„Segmentul de piston de schimb LKZ din gama Goetze permite mecanicilor sa restabileasca performanta initiala a motoarelor cu injectie directa de benzina, dotate in prealabil cu aceasta tehnologie revolutionara”, a declarat Paul Vure, manager la Federal-Mogul.
Durabilitatea segmentului Goetze LKZ si performanta acestuia a fost dovedita pe motoare diesel testate o perioada lunga de timp, iar acum segmentul este introdus ca echipament standard la mai multe motoare pe benzina ale constructorilor de vehicule. Pe masura ce motoarele cu injectie directa devin mai comune, segmentii de piston LKZ ajung sa joace un rol tot mai important pe piata pieselor de schimb de calitate OE.
Secretul din spatele capacitatii impresionante de reducere a consumului de ulei sta in designul deosebit al suprafetelor de sprijin ale segmentului, in trepte si tesite in zona muchiei de contact. Spre deosebire de segmentii conventionali, tehnologia LKZ asigura mai putina rezistenta cand pistonul este in cursa de compresie, reducand pierderile prin pompare. Acest mecanism reduce pierderile datorate frecarii si readuce uleiul in baia de ulei intr-o maniera eficienta.