In primul trimestru al anului 2012, Chevrolet Europe a vandut 55.104 autoturisme si SUV-uri in Europa Centrala si de Vest, ceea ce corespunde unei cresteri a volumului de vanzari de 7,8%, in contextul unei industrii care inregistrat o scadere a vanzarilor de 8,7% comparativ cu anul trecut. Chevrolet Europe a obtinut cea mai buna cota de piata din toate timpurile pentru primul trimestru, de 1,36%, fata de valoarea de 1,15% obtinuta in primul trimestru al anului 2011.
„In primele trei luni ale anului am reusit sa crestem cota de piata in 23 din cele 32 de piete din Europa Centrala si de Vest. Acesta este un rezultat incurajator pe fondul unui climat economic precar”, a declarat Susan Docherty, presedinte al Chevrolet Europe.
Chevrolet a inregistrat cea mai buna cota de piata din toate timpurile pentru primul trimestru in sapte tari: Albania (5.04%), Austria (1,27%), Danemarca (7,99%), Franta (0,99%), Polonia (3,98%), Turcia (2,79%) si Marea Britanie (0,83%). Nivelul vanzarilor a crescut considerabil in urmatoarele tari: Polonia (+64%), Marea Britanie (+40%), Suedia (+37%), Olanda (+36%), Austria (+26%), Belgia (+24%) si Germania (+21%).
Cele mai vandute modele Chevrolet in Europa Centrala si de Vest in perioada ianuarie – martie 2012 au fost Chevrolet Aveo, versiunile hatchback si notchback (15.800 de unitati), in clasa mica, urmate de Chevrolet Spark (15.000 de unitati) – in segmentul mini si de Chevrolet Cruze (10.100 de unitati) in clasa compacta. MPV-ul de familie Chevrolet Orlando a inregistrat vanzari de 6.900 de unitati, iar SUV-ul Chevrolet Captiva a inregistrat 6.800 de unitati vandute.