Salariati Dacia, in echipament de protectie, lucreaza de zor la amenajarea noului site daciagroup.com! Asa pot fi descrise imaginile ce i-au intampinat pe toti vizitatorii site-ului in perioada 14-20 mai 2012 si care fac parte din campania teaser de relansare, ce a generat peste un milion vizualizari!
Campania de relansare a site-ului daciagroup.com a adus in prim plan un element inedit: cei care, timp de o saptamana, au fost prezentati lucrand de zor la amenajarea noului site nu sunt figuranti, ci chiar angajati ai companiei. La filmari au participat in total sapte salariati din diverse departamente ale celor doua uzine de pe Platforma Industriala de la Mioveni, Uzina Mecanica si Sasiuri si Uzina Vehicule.
Noul site aduce atat o noua infatisare, data de noile reguli grafice pentru comunicare digitala ale marcii Dacia, cat si o mai buna organizare si sintetizare a informatiilor, in beneficiul vizitatorilor, jurnalisti in cautare de noutati sau clienti interesati de evolutia companiei.
Site-ul daciagroup.com a fost lansat pe 3 februarie 2004 si a strans pana in prezent o mediateca cu peste 180 galerii foto si video si o arhiva de peste 450 comunicate de presa. Pe parcursul anului 2011, site-ul a inregistrat o medie lunara de peste 32.500 vizite conform SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet). Gandit initial ca o platforma cu informatii pentru jurnalisti, daciagroup.com are un public mult mai diversificat la ora actuala. Structura internationala a publicului, cu tari ca Franta, Italia, Spania si Germania in top 10 vizite pe tari, reflecta valorile brandului Dacia, o marca europeana, conectata.