Divizia Bosch Automotive Aftermarket isi consolideaza pozitia de lider pe piata service-urilor auto, cu un portofoliu vast de produse ce cuprinde piese de schimb, echipamente si servicii dedicate service-urilor auto. „Pregatim service-urile auto pentru viitor”, a explicat Robert Hanser, presedintele diviziei Bosch Automotive Aftermarket. „Tinand cont de progresul tehnologic rapid, obiectivul nostru este sustinerea service-urilor auto cu echipamente, cunostinte tehnice si servicii, asigurandu-le astfel viitorul”, a continuat acesta.
Realizand o schimbare strategica si devenind un furnizor complet de sisteme pentru service-uri auto, divizia Bosch Automotive Aftermaket a achizitionat anumite companii, extinzandu-si capacitatile globale de productie. „Ne-am extins oferta prin cumpararea a 13 companii in ultimii 6 ani”, a declarat Hanser. Printre achizitiile cele mai recente se numara cea a Grupului Unipoint din Taiwan, in decembrie 2011. Unipoint este un producator important de demaroare, alternatoare, termostate si lamele pentru stergatoare, ce contribuie la extinderea operatiunilor diviziei Bosch Automotive Aftermarket in Asia. In prezent este planificata achizitia companiei americane SPX Service Solutions, ce a avut o cifra de afaceri de 920 de milioane de dolari americani in anul 2011. „Prin aceasta achizitie, cea mai importanta din istoria diviziei noastre, ne vom putea extinde gama de sisteme de diagnoza – un domeniu ce se dezvolta cu o viteza de doua ori mai mare decat cea a intregului sector de servicii post-vanzare”, a afirmat Robert Hanser.
„Recesiunea globala ne-a afectat si pe noi, cifra de afaceri din primele 5 luni ale anului fiind doar cu putin mai mare decat rezultatele anului anterior”, a spus Robert Hanser. „In ciuda acestui fapt, putem compensa din ce in ce mai mult recesiunea de pe piata europeana cu ajutorul pietelor aflate in crestere, ca regiunea Asia-Pacific, datorita prezentei si orientarii noastre internationale”.