Incepand din aceste zile, cu ocazia celei de-a cincea aniversari a inaugurarii BMW Welt, BMW Group a oferit presei o avanpremiera a noii experiente de brand. De acum inainte, lumea marcilor MINI, Rolls-Royce si Husqvarna Motorcycles, dar si a subbrandurilor BMW i, BMW M si MINI John Cooper Works vor face parte din experienta BMW Welt, la fel cum o fac brandurile BMW si BMW Motorrad. In premiera, BMW Group va prezenta si propria expozitie in cladirea Double Cone. Astfel, populara atractie turistica a orasului Munchen ofera acum intregul spectru de marci ale BMW Group.
Ian Robertson, membru in Consiliul Director BMW AG si director de vanzari si marketing BMW, a declarat referitor la importanta BMW Welt: "Acum, BMW Welt este centrul tuturor marcilor si subbrandurilor premium din portofoliul nostru, precum si spiritul BMW Group. Imbunatatirea BMW Welt in acest mod ne-a permis extinderea experientei clientilor. Orientarea catre client este o parte importanta a filosofiei companiei noastre si este de o importanta vitala pentru crearea unei conexiuni personale si afective veritabile. Asteptam cu nerabdare ca centrul nostru din Munchen sa fie vizitat de mai multi fani de pretutindeni".
Harald Kruger, membru in Consiliul Director BMW AG si responsabil pentru MINI, Motorrad, Rolls-Royce si Aftersales, a declarat la deschidere: "In viitor ne vom concentra atentia si mai mult pe marcile individuale BMW Group si pe domeniile de activitate. Prezenta tuturor marcilor este primul punct de reper al acestei dezvoltari. Aici, clientii nostri pot experimenta pe viu esenta marcilor: de la Rolls-Royce, avanpostul luxului, pana la extraordinara lume MINI si toate marcile motor din portofoliul nostru".
BMW Welt prezinta cele mai noi dezvoltari BMW Group. Acestea pot fi vazute sub forma produselor, dar si sub forma unei avanpremiere a mobilitatii viitorului, cu exemple precum electromobilitatea si tehnologia viitoare de incarcare. La fata locului, vizitatorii pot profita de serviciile de mobilitate ale BMW Group, DriveNow si BMW on Demand. BMW Welt furnizeaza indicii cu privire la viitoarele concepte de vanzari ale BMW Group – in Germania, compania este un pionier in domeniul viitorului retail. Prin acest program, clientilor li se ofera modalitati noi si diverse de a interactiona cu marcile si produsele concernului.
In cadrul BMW Welt, care a fost reproiectat, BMW Group si fiecare marca a sa primesc vizitatorii in propria sa zona de experienta interactiva: prezentarea BMW Group in Double Cone pune accentul pe oamenii care lucreaza pentru companie. Angajatii BMW Group reprezinta avatarurile care interactioneaza cu vizitatorii si explica activitatea pe care o fac. In zona BMW, tehnici inovatoare de prezentare sunt utilizate pentru a infatisa designul si tehnologia, precum si automobilele in sine. Expozitia permite vizitatorilor sa inteleaga si sa experimenteze activ placerea de a conduce. Prezentarea BMW invita vizitatorii sa ia serios in considerare electromobilitatea si problemele asociate, precum incarcarea acumulatorilor, generarea si utilizarea energiei. In zona BMW M, vizitatorii experimenteaza motorsportul in cea mai pura forma a sa: asfaltul uzat, semnalele de start, stivele de pneuri si marcajele specifice aflate de-a lungul peretilor si podelei duc vizitatorul intr-o lume fascinanta a puterii.
Ideile surprinzatoare si inovatoare permit vizitatorului sa experimenteze toate ipostazele marci MINI intr-o maniera distractiva si interactiva. De exemplu, un terminal iPhone supradimensionat, care ruleaza o simulare a aplicatiei MINI Connected, demonstreaza functiile individuale. In MINI Lounge, vizitatorii pot posta propria imagine pe un perete pentru posteritate. Prezentarea Rolls-Royce este stilata si moderna: filmele si expozitiile evidentiaza nenumaratele ore de manopera meticuloasa pe care le presupune fiecare Rolls-Royce. Unul dintre automobilele Rolls-Royce este mereu deschis vizitatorilor. Cine doreste poate sta in interiorul unui Rolls-Royce – sa-l atinga, sa-l vada, sa-l adulmece, sa-l savureze. Sectorul BMW Motorrad inseamna mai mult decat simple motociclete. Biker’s Lodge reprezinta o platforma pentru comunitatea unica a motociclistilor si furnizeaza o atmosfera destinsa pentru impartasirea povestilor si amintirilor despre calatorii, trasee si excursii. Marca Husqvarna este prezentata intr-o maniera care pare sa sfideze legile gravitatiei: o motocicleta este suspendata in aer, deasupra vizitatorilor, si chiar si containerul rosu Husqvarna, pozitionat deasupra intregii zone a marcii la etajul superior BMW Welt, da impresia ca este in imponderabilitate.
Experienta de brand unica pe care o ofera BMW Welt este completata de un nou concept de evenimente, care permite diferitelor marci sa gazduiasca propriile lor evenimente. Exemple pot fi BMW Welt Jazz Award sau MINI Clubbing, care evidentiaza valorile brandului ce sunt orientate catre fiecare public-tinta al marcii.