Chevrolet, marca auto cu cea mai rapida crestere la nivel mondial, a vandut peste 4,95 milioane de autovehicule in intreaga lume, in 2012, stabilind un record mondial in materie de vanzari, care a adus vanzarile globale ale General Motors la peste 9,2 milioane de unitati, cu 2,9% mai mult decat in 2011.
In timp ce Statele Unite ale Americii au reprezentat cea mai mare piata individuala pentru Chevrolet, cu un numar total de 1,85 milioane de autovehicule vandute, peste 60% din vanzarile marcii s-au inregistrat pe alte piete precum Brazilia (643.000), China (627.000), Rusia (205.000), Coreea de Sud (125.000) si India (92.000). Toate aceste valori ridicate se datoreaza lansarii de noi autovehicule.
Ghidata de o noua viziune globala, Find New Roads, ce se bazeaza pe mostenirea Chevrolet privind ingeniozitatea, marca este pregatita pentru o crestere continua in 2013, cu peste 20 de autoturisme si camionete complet noi sau reproiectate semnificativ ce urmeaza sa fie lansate in intreaga lume, inclusiv noul Corvette Stingray, Silverado, Impala si noul SUV Trax de mici dimensiuni.
La nivelul intregii corporatii, vanzarile GM din America de Nord au crescut cu 3,2% si cu 10,1% la nivelul regiunilor cu operatiuni internationale fata de 2011.