Anual, revista americana 24/7 Wall St. publica o lista a marcilor prezente pe piata din SUA, care ar urma sa dispara de pe aceasta piata in urmatorul an. Printre cele zece marci se afla, de data aceasta, si doua din industria auto: Mitsubishi si Volvo.
Cei de la 24/7 Wall St. explica includerea celor doi constructori pe aceasta lista prin faptul ca nu vor mai putea tine pasul cu gigantii din domeniu, precum General Motors, Toyota sau Daimler, care produc modele tot mai sofisticate.
Clasat pe locul 9 in acest top, Mitsubishi se confrunta cu scaderi dramatice ale vanzarilor in Statele Unite, dar si cu o perceptie negativa, materializata cu un foarte modest loc 33 in studiul JD Power, ce vizeaza fiabilitatea. Clasat pe 5, brandul Volvo este considerat „prea mic pentru a avea vreo sansa” pe piata americana.
Clasamentul realizat de 24/7 Wall St. are la baza o serie de factori, precum vanzarile in scadere si pierderile inregistrate in ultima vreme, cresterea costurilor care au sanse mici sa fie recuperate prin marirea preturilor, companiile care au fost vandute, au intrat in faliment si care si-au pierdut majoritatea clientilor.