Analiza asupra pietei de leasing operational
19.07.2013
        
Distribuie acest articol!   

Sixt New Kopel, una dintre cele mai importante companii de leasing operational din Romania, lanseaza prima analiza asupra pietei de profil, analiza realizata cu aportul companiilor utilizatoare de servicii de leasing operational si management de flote.

Majoritatea clientilor de leasing operational ai companiei vad acest produs drept o modalitate de reducere a costurilor interne ale companiei, o modalitate de outsourcing a serviciilor de suport si vad in furnizor un partener care implementeaza servicii auxiliare esentiale.

Conform analizei „Piata de leasing operational” realizata de Sixt New Kopel, principalele trei criterii la alegerea furnizorului de leasing operational sunt: pretul si pachetul de servicii; relatia dezvoltata cu furnizorul si flexibilitatea serviciilor sale; imaginea corporate a companiei.

In ceea ce priveste motivul pentru care utilizeaza leasingul operational, clientii au pus pe primul loc reducerea costurilor si flexibilitatea pe care o au la dispozitie in functie de necesarul real de autovehicule pentru companie in functie de proiecte sau o anumita perioada a anului. De asemenea, clientii au apreciat ca prin serviciile de leasing operational au economisit timp care ulterior a fost alocat obiectului de activitate de baza.

In ordinea importantei serviciilor incluse de un contract de leasing operational pentru utilizatori se regasesc: rapiditate in rezolvarea incidentelor si cit mai putine zile de imobilizare pentru autovehicule; proactivitate si furnizarea rapida de autovehicule de inlocuire; pregatire profesionala ridicata pentru personalul ce lucreaza in unitatile de service folosite de furnizor; statisticile referitoare la incidentele autovehiculelor utilizate, frecventa reparatiilor / interventiilor in service si numarul de km per masina; serviciul de ridicare si predare pentru autovehiculele ce necesita interventii (serviciu pick-up).

Distribuie acest articol!