BMW va duce conceptul placerii condusului la un nivel nou, cu ocazia editiei din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt (IAA): vizitatorii vor avea ocazia de a experimenta placerea condusului fara de sfarsit a noilor modele BMW pe o pista lunga de aproape 300 de metri si dispusa pe trei niveluri. In acest mod, BMW continua traditia pe care a inceput-o in 2009, cu concepte de condus activ in cadrul saloanelor auto. Vizitatorii IAA se vor delecta cu imagini impresionante ale noilor produse sub toate aspectele. Combinatia de salon auto si eveniment, premierele auto internationale si arhitectura unica a standului ofera garantia ca prezentarea marcilor BMW Group este o experienta completa pentru fiecare vizitator IAA.
Steven Althaus, director Brand Management BMW si Marketing Services BMW Group, a declarat despre prezenta la IAA 2013: "Salonul Auto de la Frankfurt este unul dintre cele mai importante evenimente auto din lumea intreaga, unde ne prezentam cele mai noi produse la un nivel emotional. Prezentarea dinamica a automobilelor noastre pe circuit este unica si subliniaza clar promisiunea marcii BMW – Placerea de a conduce. La editia din acest an IAA, accentul va fi pus pe tema electromobilitatii si pe experienta BMW i3 pur electrica a vizitatorilor nostri. Suntem nerabdatori sa cream entuziasm pentru BMW i3 si alte produse BMW Group".
In acest an, punctul de atractie pentru BMW la IAA vor fi premierele BMW i: modelul electric BMW i3 si automobilul sport hibrid plug-in BMW i8. Punctul central al standului este circuitul in forma simbolului infinit, pe care BMW i3 si alte automobile BMW vor fi prezentate in premiera la IAA, inainte de lansarea pe piata. De-a lungul celor 12 zile ale salonului, aproximativ 9.100 km – echivalentul distantei dintre Frankfurt si San Francisco – vor fi parcursi cu energie electrica si, prin urmare, cu emisii zero. Alaturi de demonstratiile BMW care vor avea loc din ora in ora pe scena centrala, vizitatorii vor putea lua loc intr-un din cele cinci BMW i3 – fiecare cu propria configuratie – pe "BMW i Walk (Bulevardul BMW i)". Pregatite special, "Geniile de produs BMW" vor fi prezente pentru a raspunde intrebarilor privind conceptul de automobil. Alte modele BMW i si subiecte privind infrastructura de alimentare pentru BMW i vor fi prezentate in zona din fata Pavilionului 11.
De asemenea, IAA marcheaza un nou capitol in istoria automobilelor BMW cu doua usi, sportive si elegante prin premiera mondiala BMW Seria 4 Coupe. In segmentul premium al clasei medii, acest model reprezinta cel mai inalt nivel de aspect estetic si placere a condusului. Noul BMW X5, cel mai de succes Sports Activity Vehicle din lume, care stabileste noi standarde pentru placerea condusului, lux si inovatie, va fi si el prezentat la Frankfurt, alaturi de noile modele BMW Seria 5 si noile automobile BMW M Performance.
BMW Concept Active Tourer Outdoor ofera o avanpremiera a functionalitatii optimizate a spatiului in segmentul premium compact pentru nevoi sportive si de timp liber. Cele mai noi inovatii BMW Efficient Dynamics si BMW ConnectedDrive vor fi si ele prezentate la IAA 2013.
Ca si in 2011, BMW Group si marcile sale – BMW, MINI si Rolls-Royce – se vor regasi sub un singur acoperis, cu un spatiu expozitional de peste 10.000 mp, in Pavilionul 11. BMW Bank si BMW Motorsport vor fi si ele prezente in zona din afara Pavilionului 11. Implicarea marcii in Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) va fi si ea reliefata sub sloganul Drive like Bruno.
Prezenta MINI este dominata de actuala campanie de brand MINI – Not Normal. Campania globala aduce la viata atitudinea personala si plina de energie a marcii, pe care vizitatorii IAA o pot experimenta in MINI Curiocity. Din perspectiva arhitecturii si a continutului, standul MINI este construit ca un oras, in care actualele modele MINI pot fi experimentate de aproape intr-o maniera unica. In functie de teme, modelele sunt organizate in "districte" diferite ale orasului. Zona expozitionala MINI John Cooper Works ramane fidela vitezei: vizitatorii sunt invitati sa doboare recordul de viteza pe MINI Speed Slide, o pista inclinata (lunga de 15 metri) destinata adultilor. La final, fotografii si timpii de parcurgere sunt afisati pe ecrane mari. Modelele de design MINI ruleaza in cerc, in sensul giratoriu din centrul MINI Curiocity. MINI Roadster si MINI Cabriolet plutesc in "Cloud" deasupra acoperisurilor orasului.
La IAA Frankfurt, Rolls-Royce Motor Cars este caracterizata de tema Bespoke, programul constructorului auto de lux pentru individualizare si personalizare. Prezentarea redefinita a marcii este individuala si moderna. Piesa centrala a prezentarii este Rolls-Royce Celestial Phantom, un automobil inspirat de constelatia stelelor prezente pe cerul din West Sussex, in ianuarie 2003. Un model Ghost Extended Wheelbase din colectia Home of Rolls-Royce scoate in evidenta faptul ca Goodwood este casa Rolls-Royce de un deceniu. Cu Ghost, colectia Alpine Trial Centenary Bespoke aniverseaza Alpine Trials, unde Rolls-Royce si-a cladit cu succes reputatia de producator al unor automobile fiabile si cu tehnologie de avangarda. Cel mai recent model din portofoliu si cel mai puternic Rolls-Royce din istorie, Wraith – prezentat la Frankfurt intr-o combinatie de doua nuante speciale Diamond Black si Twilight Purple -, demonstreaza ca programul Bespoke permite ca Rolls-Royce sa fie la fel de unic precum amprenta clientului.