Claudia Schiffer este Ambasador European Opel
22.12.2013
        
Distribuie acest articol!   

A aparut in paginile a peste 1.000 de reviste si este considerata una dintre cele mai frumoase femei din lume. Capacitatea ei de a se adresa unei audiente globale i-a asigurat o cariera de succes ce se intinde pe mai mult de 25 de ani. Este ambasador UNICEF si o vedeta internationala incontestabila – Claudia Schiffer. Originara din Renania, intra acum in urmatorul sau rol ca imaginea germana pentru Opel in Europa. Va fi atractia principala a noii campanii It’s a German, care va avea deja premiera la posturile TV europene in ianuarie, cu exceptia Germaniei si Marii Britanii.

Claudia Schiffer ilustreaza cu farmec conceptul Opel Made in Germany in mai multe povestiri mici, reusite si foarte emotionante. Unicitatea modelelor Opel, create cu arta ingineriei germane si cu concepte inteligente pentru usi, precum cele etalate de Meriva si cu tehnologia tractiunii integrale performante precum cea disponibila pe modelul Mokka reprezinta o tema foarte importanta a campaniei TV. La finalul fiecarei reclame, Claudia Schiffer rosteste sloganul captivant: It’s a German.

Tina Muller, director de marketing Opel: „Campania transmite acele valori germane moderne care au fost apreciate si la nivel international. Opel este recunoscut pentru arta desavarsita a ingineriei germane, un design emotional si un raport pret/valoare imbatabil. In Claudia Schiffer am castigat o vedeta nemteasca de talie internationala care se identifica perfect cu marca”.

Si Claudia Schiffer este incantata de primele zile de lucru in calitate de ambasador Opel: "Am filmat prima reclama la jumatatea lunii decembrie, la Barcelona. Noile modele Opel se remarca prin inginerie germana, dar si prin inovatie si practicitate. Meriva, cu usile din spate cu deschidere inversa, este unic si exlusiv Opel. Este fantastic pentru familii precum a mea".

Distribuie acest articol!