Distribuie acest articol!
Dupa ce FIAT a preluat integral Chrysler, grupul FIAT Chrysler Automobiles are si un nou logo, parte dintr-un amplu program ce va definit noua "corporate identity". Logo-ul consta in acronimul FCA (evident, de la Fiat Chrysler Automobiles), scris cu albastru pe fond alb.
Grafica celor trei litere are in spate o adevarata filosofie, transpusa intr-o configuratie geometrica inspirata din designul auto. Astfel, litera F este derivata dintr-un patrat si simbolizeaza concretete si soliditate. Litera C, derivata dintr-un cerc, reprezentand roti in miscare, simbolizeaza armonie si continuitate. In fine, litera A, derivata dintr-un triunghi, evoca energie si o permanenta stare de evolutie. Cel putin asa sustin cei de la FCA…
Distribuie acest articol!
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2018
Audi
auto
BMW
concept
coupe
crossover
Dacia
electric
Europa
F1
facelift
Ferrari
Ford
Formula 1
foto
imagini
masini electrice
Mercedes
mini
noutati
oficial
Opel
Porsche
pret
productie
Renault
rezultate
Romania
Skoda
SUV
Tesla
Toyota
vanzari
Volkswagen
VW
WRC