La inceputul anului 2015, primul an de existenta ca marca independenta, DS a luat parte la cea de-a 40-a editie a Salonului Retromobile de la Paris (Franta), aniversand 60 de ani de DS. Pasionatii de automobile au avut ocazia sa descopere standul DS, amplasat in Centrul Porte de Versailles Exhibition si sa descifreze istoria legendarului model DS. Expozitia DS a beneficiat de un suport pretios din partea Amicales Citroen, dar si a cluburilor de pasionati DS si SM. Aceasta a reunit cinci modele legendare, precum si ultimele creatii ale marcii, DS 3 Cabrio in versiunea Ultra Prestige.
Salonul Retrombile reuneste an de an pasionati de masini retro din intreaga lume si reprezinta pentru marca DS ocazia perfecta de a se adresa publicului larg. Astfel, prezenta pentru prima data ca marca independenta, DS a expus o selectie de modele emblematice ale epocii DS, la 60 de ani de la debutul legendarului model, in cadrul Salonului Auto de la Paris din 1955. Standul DS a gazduit doua modele SM, precum si un autovehicul comercializat in prezent: DS 3 Cabrio.
Contributia colectionarilor a facut posibila expunerea a cinci modele de legenda. Publicul larg a avut posibilitatea de a descoperi mostenirea extraordinara, care inspira astazi marca DS, in incercarea de a propune clientilor autovehicule exceptionale, ce imbina perfect designul si tehnologia, confortul si senzatiile la volan, materialele nobile si grija pentru detalii.
Nascuta la Paris, marca frantuzeasca DS a luat fiinta, oficial la 1 iunie 2014. Principalul obiectiv: acela de a reinvia traditia gamei premium in industria auto din Franta. Inspirata din inalta expertiza frantuzeasca, DS duce mai departe valorile inovatiei si unicitatii mostenite de la primul DS din 1955. Conceputa pentru acei clienti dornici sa se afirme, gama DS include DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4, DS 5, DS 5LS (comercializat exclusiv in China) si DS 6 (comercializat exclusiv in China). Gama propune autovehicule, care se disting prin stilul aparte, rafinamentul in cele mai mici detalii, materialele nobile si tehnologiile inovatoare, precum ansamblul de propulsie diesel Hybrid4, ce echipeaza versiunea DS 5. Disponibila in Europa, in magazinele DS, la standurile de prezentare dedicate, din cadrul retelei Citroen, DS detine propria retea de puncte de vanzare in China. DS reprezinta astfel, pentru clientii sai, o experienta a marcii care depaseste produsul in sine, gratie ofertei exclusive de servicii premium, in special prin clubul DS Privilege. Pana acum, marca inregistreaza un numar de 500.000 de unitati vandute de la lansare.