Toyota are planuri mari in privinta promovarii noului sau model pe hidrogen, Mirai. In acest sens, campania de marketing pe care gigantul nipon o va derula cu ocazia Jocurilor Olimpice din 2020, de la Tokyo, va beneficia de un buget enorm, cifrat la un miliard de dolari.
Constructorul japonez joaca tare, asadar, mizand foarte mult pe noua tehnologie cu celule de combustibil. Un pariu riscant pentru companie, insa cei de la Toyota isi doresc ca Mirai sa aiba toate sansele pentru o cariera de succes.
Toyota are cele mai mari asteptari cu Mirai tocmai de la propria piata. De acum si pana in 2020, doar in Tokyo sunt prevazute 35 de noi statii de alimentare cu hidrogen. Capitala Japoniei are prevazut un buget de 385 de milioane de dolari pentru sustinerea automobilelor cu pile de combustibil.
Noul model Toyota Mirai are nevoie de o cat mai mare vizibilitate, ce poate fi oferita prin intermediul unui eveniment major, de talia Jocurilor Olimpice. Decizia a fost, prin urmare, fireasca: Toyota a semnat un parteneriat cu CIO (Comitetul International Olimpic), in baza caruia are drept de folosire a logo-ului olimpic pentru modelele sale, peste tot in lume. Acest drept este in vigoare de acum si pana in 2024.
Pe de alta parte, Toyota va derula un amplu parteneriat si cu organizatorii Olimpiadei din 2020, care va fi gazduita de Tokyo. De asemenea, va avea calitate de partener comercial la Olimpiada de iarna din 2018, care va avea loc in Coreea de Sud.