Pana la sfarsitul acestui deceniu, Mercedes-Benz isi va extinde portofoliul de produse, lansand primul pick-up al unui producator auto premium. Datorita versatilitatii, utilizarilor sale multiple, precum si sarcinii utile de aproape o tona, autovehiculele de tip pick-up sunt populare peste tot in lume si de aceea potentialul lor de vanzare este unul ridicat.
Segmentul de pick-up de dimensiuni medii trece in acest moment printr-o transformare globala. Din ce in ce mai multe pickup-uri sunt folosite in scopuri personale, iar utilizatorii comerciali, dar si cei privati, solicita din ce in ce mai mult autovehicule care sa aiba dotari si specificatii similare cu autoturismele.
Mercedes-Benz este primul producator auto premium care raspunde acestei schimbari din piata, dezvoltand propriul sau pick-up. Un exemplu similar este introducerea Clasei M acum 20 de ani. Primul SUV dezvoltat de un producator auto premium, Clasa M a redefinit total segmentul din care face parte.
Noul Mercedes-Benz pick-up va fi destinat initial pietelor din America Latina, Africa de Sud, Australia si Europa, toate acestea inregistrand cresteri sustinute de vanzari pe acest segment.
Echipa Mercedes-Benz Vans este responsabila pentru dezvoltarea noului model. Cu o experienta de multi ani in dezvoltarea, producerea si vanzarea autovehiculelor atat catre clienti privati, cat si catre clienti comerciali, divizia Vans a Mercedes-Benz este cea mai potrivita pentru a intra pe segmentul de pick-up de dimensiuni medii si pentru a lansa un Mercedes-Benz pick-up pe piata, o premiera in istoria companiei. Modelele existente in portofoliu demonstreaza ca Mercedes-Benz Vans dispune de un nivel ridicat de experienta, necesar pentru a raspunde cerintelor clientilor, atat persoane fizice, cat si juridice.