BMW Group va fi prezent la Salonul Auto de la Frankfurt intr-o hala dedicata, unde fiecare dintre marcile grupului, BMW, MINI si Rolls-Royce, va fi prezentata separat.
Cu un circuit mult mai lung (acum masoara 400 m) decat in 2013, standul ofera, in premiera, demonstratii de condus activ cu automobilele BMW si MINI. Circuitul reprezinta elementul arhitectural distinctiv al standului si la aceasta editie. In acest fel, inovatia, performantele dinamice si diversitatea BMW Group prind viata pentru vizitator intr-un mod direct si impresionant.
Cu o suprafata totala de peste 12.000 mp – dispusa pe doua niveluri -, standul din acest an este cel mai mare avut vreodata de BMW Group. In premiera, BMW va permite vizitatorilor sa arunce o privire in culise prin accesul la continut suplimentar despre inovatii si automobile prin utilizarea aplicatiei BMW IAA. Pe langa ghidul audio, aplicatia va oferi si functii de realitate augmentata care vor permite ca noul BMW Seria 7 si alte exponate sa fie experimentate intr-o noua dimensiune.
In acest an, la IAA, punctul de atractie al marcii BMW va fi noul BMW Seria 7. Viziunea, inovatiile si dotarile acestuia reprezinta punctul de pornire atat din punct de vedere al arhitecturii, cat si al punerii in scena. Standul BMW este conceput sub forma unui flagship store, cu arhitectura si punerea in scena corespunzatoare pentru a crea un forum pentru experienta de brand a vizitatorilor.
Noul BMW Seria 7 reprezinta luxul modern, interpretat la IAA sub forma unei arhitecturi contemporane, atentie la detalii si tehnologii de ultima ora. Pe langa conceptul de condus activ, piesa centrala a prezentarii BMW este o rotonda pe care vor fi gazduite punctele de atractie: ofera vizitatorilor perspective in schimbare ale noului BMW Seria 7, ceea ce duce la o piateta spatioasa la etajul superior.
Trei camere ofera ocazia de a explora, in detaliu, subiectele principale ale noii "nave-amiral" a BMW. Cele trei prezentari sunt axate pe noul BMW Seria 7 cu pachet M Sports, pe noul BMW Seria 7 cu pachetul Design Pure Excellence si pe varianta BMW eDrive: BMW 740Le. Automobilele sunt insotite de expozitii intuitive care ajuta vizitatorii sa exploreze temele in profunzime. De exemplu, peretele multimedia interactiv permite experimentarea noii tehnologii de control prin gesturi pentru un efect impresionant in afara automobilului.
Vizitatorii vor fi incurajati sa se plimbe si sa-si acorde timp pentru a descoperi si a experimenta noul BMW Seria 7 intr-o maniera foarte personala. Fantele circulare din arhitectura ofera introspectii si perspective interesante ale intregului stand. Acestea creeaza spatii generoase, dar, in acelasi timp, ofera conexiuni tematice intre segmentul de lux de la etaj si segmentul premium de la parter.