Conducerea SEAT a anuntat strategia marcii pentru urmatorii 10 ani, in vederea atingerii obiectivului propus, si anume acela de a obtine profit pe cale sustenabila. Cei trei piloni pe care se va concentra marca sunt dezvoltarea de modele in segmentele aflate in crestere, cu marja mare de profit, aplicand formula de succes SEAT Leon. Multumirea clientilor si a deveni cel mai bun angajator in industria auto din Spania sunt ceilalti doi piloni ai strategiei SEAT.
Conducerea companiei a prezentat de asemenea programul de eficienta numit LEAP. Acesta va fi implementat in urmatorii doi ani pentru a proteja planurile de investitii ale companiei in ceea ce priveste innoirea gamei de produse si va contribui la intarirea marcii SEAT. In acest sens, SEAT va incepe sa aloce investitii pentru a adapta Linia 1 a fabricii Martorell, unde este produsa Ibiza, la o noua platforma.
Compania va lansa patru noi modele in urmatorii doi ani; primul este un SUV compact, asteptat in prima jumatate a anului 2016, marcand debutul marcii in acest segment.
Programul, gandit sa reduca anual costurile cu aproape 100 de milioane de euro, va permite companiei sa-si simplifice procesele, sa elimine orice cheltuieli ce nu afecteaza nucleul business-ului, si sa se concentreze asupra activitatilor care sporesc valoarea marcii.
SEAT este singura companie din sectorul auto care dispune de o capacitate completa de design, dezvoltare, productie si vanzare de autoturisme in Spania. Membra a Volkswagen Group, multinationala are sediul la Martorell (Barcelona), exportand catre 75 de tari peste 80% dintre autovehiculele sale. In 2014, venitul SEAT a fost de aproximativ 7,5 miliarde euro, cea mai mare cifra din istoria sa, cu vanzari totale de 390.500 de unitati.