Renault a inmanat cheia vehiculului electric cu numarul 100.000
11.09.2016
        
Distribuie acest articol!   

La cinci ani dupa lansarea primului sau vehicul electric, Renault, pionier al mobilitatii 100% electrice si lider de piata in Europa, preda cheia vehiculului cu numarul 100.000. Acesta este un ZOE si a fost inmanat lui Asmund Gillebo, un norvegian de 41 de ani. Pentru a profita cat mai mult de ZOE, acesta a primit, de asemenea, cinci ani de incarcare de la Fortim si 100.000 de minute de incarcare de la Gronn kontakt, doi furnizori locali de energie.

In prima jumatate a anului 2016, Renault a vandut mai mult de 15.000 de vehicule electrice (excluzand Twizy), o crestere de 32% fata de anul precedent. Acest succes confirma statutul de lider pe piata europeana a marcii Renault, in special pentru segmentul vehiculelor utilitare. Intr-adevar, pe drumurile europene, unul din patru vehicule electrice este un Renault, iar in Franta, jumatate din masinile electrice sunt Renault. Principalele piete ale marcii pentru masinile electrice sunt Franta, Norvegia, Marea Britanie si Germania.

“Numarul clientilor de vehicule electrice creste in fiecare an, iar Renault contribuie in mare masura, prin inovatiile sale constante si implicarea sa in dezvoltarea infrastructurii. Satisfactia clientilor nostri, cu o rata record de 98% pe ZOE, ne motiveaza sa mergem mai departe”, afirma Eric Feunteun, director al Diviziei de Vehicule Electrice Renault.

Renault propune cea mai complexa gama de vehicule 100% electrice din piata, raspunzand astfel unor nevoi variate. Aceasta gama include modelul compact citadin – ZOE, utilitara Kangoo Z.E., cvadriciclul urban Twizy (in anumite piete vorbim si despre versiunea sa utilitara – Twizy Cargo) si berlina de statut RSM SM3 Z.E. (vehiculul electric cel mai vandut in Coreea).  

ZOE, vehiculul electric cel mai vandut in Europa, domina piata de electrice cu o cota de piata de peste 23%. Kangoo Z.E., liderul vehiculelor utilitare in Europa pentru al treilea an consecutiv, este o referinta a profesionalismului si a castigat licitatii importante, precum Posta in Franta si Norvegia sau ERDF (Reteaua de Distributie Electrica Franta). In final, cu 17.000 de unitati vandute, Twizy, varf de lance al noutatilor de mobilitate, a traversat mapamondul si este foarte popular in cadrul operatiunilor de car sharing atat in Europa, cat si in America de Nord.

Distribuie acest articol!