Inceputul de an aduce vesti bune pentru electromobilisti din cea mai mare piata auto europeana, Germania.
Cresterea vanzarilor intre 2013 si 2016 a fost timida, dar rezultatele anului 2017 trimit un mesaj clar ca si automobilistii germani incep sa se orienteze spre vehicule cu tractiune electrica, iar in ianurie 2018 aceasta categorie a depasit pentru prima oara 2% din vanzari.
Amintim cititorilor nostri ca in Romania segmentul a reprezentat 2,2% din inmatriculari in 2017.
In prima luna din 2018, in Germania s-au inmatriculat 2.764 de automobile electrice, reprezentand o creste de 109% fata de luna ianuarie 2017.
Si categoria hibrizilor plug in a crescut cu 87%, inregistrand 2,870 vehicule.
In paralel cu efortul Postei Germane de a-si electrifica flota de vehicule de distributie si cu modelele prezentate recent la salonul de la Geneva, grupul VW a transmis zilele trecute cel mai puternic mesaj legat de seriozitatea investitiilor in tractiunea electrica: 25 miliarde de dolari pentru acumulatori, 16 fabrici pentru modele electrice si o productie de 3 milioane de automobile electrice pe an pana in 2025 sunt cifre respectabile, anuntand o ofensiva germana in acest domeniu.
Sursa: InsideEV
Opinia electromobilistului:
Considerati ca industria auto germana a depasit pragul rezistentei la electrificare de pana acuma datorita:
– scandalurilor DieselGate?
– succesului Tesla in Europa?
– cifrelor de vanzare, care inregistreaza cresteri spectaculoase de la an la an, desi numarul modelelor a fost extrem de limitat?
Va multumim pentru colaborare!
db