E-Tron Vision Gran Turismo a fost dezvaluit ca un vehicul real si functional si va fi folosit ca un „taxi de curse”, la evenimentele conexe din Formula E.
Conceptul cu tractiune integrala are trei motoare electrice. Exista doua motoare pe puntea din spate si unul pe partea din fata, iar puterea totala este de 815 CP – ca rezultat, masina atinge 100 km/h in mai putin de 2,5 secunde. E-Tron Vision Gran Turismo cantareste aproape 1.450 kg, iar distributia greutatii pe cele doua punti se considera a fi ideala 50:50.
Unul dintre lucrurile interesante in ceea ce priveste conceptul este vopseaua, despre care Audi spune ca a fost aleasa in mod deliberat pentru a reflecta anii 80 ai Audi IMSA GTO, cu bolizii pilotati de Walter Rohrl, Hans-Joachim Stuck, Hurley Haywood si Scott Goodyear. Audi spune ca E-Tron este prima colaborare cu Polyphony Digital Vision Gran Turismo, fiind vorba de un vehicul complet functional, nu doar o masina virtuala sau un model la scara larga. Marc Lichte de la Audi spune: „Desi designul unui vehicul virtual permite o libertate mult mai mare si crearea de concepte care sunt greu de implementat in realitate, nu am vrut sa punem un concept pur fictiv pe roti. Scopul nostru a fost o masina complet functionala”.
Primul iesire in public pentru E-Tron Vision Gran Turismo va fi cursa de Formula E de la Roma, de sambata, 14 aprilie, dupa care va rula si la alte evenimente de Formula E , pilotata de Rahel Frey sau Dindo Capello. Anumiti clienti norocosi Audi vor putea experimenta, astfel, „cursele cu pasageri”, pe diferite circuite de Formula E. Gamerii Gran Turismo pot incerca, de asemenea, conceptul pe consolele lor de joc.