Tot mai populare, automobilele electrificate ale BMW Group au contribuit puternic la succesul actual al vanzarilor, iar aprilie a marcat realizarea ca un reper semnificativ.
„Suntem incantati sa anuntam ca acum sunt peste un sfert de milion de automobile electrificate BMW Group pe soselele lumii”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administratie al BMW AG si responsabil pentru vanzari si brand BMW. „Vanzarile combinate de automobile BMW i, BMW iPerformance si MINI Electric au crescut cu 52% in aprilie (9.831), aducand numarul total de masini electrificate ale BMW Group la peste 250.000”, a continuat Nota. „Suntem pe drumul cel bun pentru a ne indeplini obiectivul anuntat, acela de a livra peste 140.000 de automobile electrificate in acest an”, a concluzionat el.
In primele patru luni ale anului, vanzarile de modele BMW Group electrificate au totalizat 36.692 de unitati, un plus de 41,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta crestere considerabila a vanzarilor de modele electrificate a acoperit numeroase piete, inclusiv SUA (7.716 / +73,3%), Marea Britanie (5.059 / +25,6%) si China continentala (3.181 / +646,7%). Rezultatul din China se datoreaza in principal modelului BMW Seria 5 plug-in hybrid, lansat recent si produs pe plan local.
In aprilie, automobilele electrificate au reprezentat 5% din vanzarile globale ale BMW Group, chiar daca, in unele piete, acest procent a fost mult mai mare. De exemplu, in Regatul Unit, 9,0% din toate vanzarile BMW Group au fost modele electrificate, in SUA au fost 7,3%. In pietele mature din Scandinavia, peste un sfert din totalul livrarilor BMW Group il reprezinta automobilele electrificate, iar in Malaysia acestea reprezinta peste jumatate din vanzarile BMW Group in aprilie. Modelele principale care au contribuit la cresterea vanzarilor de automobile electrificate in aprilie au fost BMW Seria 5 plug-in hybrid (2.670 / +711,6%), BMW X5 plug-in hybrid (1.578 / +45,8%) si BMW i3 (2.665 / +18,3%).