Un jucator de calibru greu promoveaza electromobilitatea in Germania

22 mai 2018



Citim cu mult interes despre intrarea binecunoscutului automobil club german ADAC in campania de promovare a electromobilitatii.

Venerabila institutie germana, cu peste 100 ani de existenta si mai mult de 20 milioane de membri, a intrat in ringul… de dans sau de box, dupa preferinte.

Aplicand puterea de negociere si masa critica de cumparatori din spatele numelui cu producatorii de automobile electrice, ADAC trimite un avertisment dealerilor, inca reticenti sa promoveze electromobilitatea, ca se poate fara ei intr-un viitor apropiat.

Uneori din scepticism fata de noua tehnologie, alteori din pur interes sa nu piarda business-ul foarte lucrativ cu intretinerea periodica, schimburile de ulei si filtre, bujii si curele, etc. reprezentantele clasice se pare ca incetinesc penetrarea vehiculelor electrice cu buna stiinta.

Una din primele oferte ADAC este leasingul pentru BMW i3 cu 2.000 de euro la semnare si o rata de 383,14 euro pe luna pentru 24 luni, maxim 10.000 km pe an.

In portii mici, parca este mai digerabil pretul ridicat la modelului i3, de aproximativ 38.000 de euro.

db