BMW Group anunta o investitie de cateva zeci de milioane de euro, in vederea productiei de baterii. In viitor, uzina BMW Group din Dingolfing se pregateste pentru o cerere mai mare de trenuri de rulare electrice si investeste in lucrari vaste de conversie si extindere.
Pentru productia de baterii destinate modelului MINI integral electric se investesc cateva zeci de milioane de euro in masurile de structura si in instalatii. In partea vestica a fabricii de componente 2.2 de la Dingolfing, o suprafata de aproximativ 6.000 de metri patrati va fi utilizata pentru fabricarea modulelor de baterii si pentru linia de montaj a bateriilor. In prezent, primele sisteme sunt construite si apoi testate.
Modelul MINI integral electric va fi produs de la finalul anului 2019 in sudul Angliei, la uzina din Oxford. Bateriile pentru automobil vor proveni de la noua sectie de acumulatori de la Dingolfing, iar motoarele electrice de la uzina BMW Group din Landshut. Astfel, noul model va avea „costum englezesc si suflet bavarez”.
Cu incepere din 2020, uzina din Dingolfing va produce si cea de-a cincea generatie de sisteme de propulsie electrica pentru viitoarele automobile electrificate ale BMW Group, precum BMW iX3, BMW i4 si BMW iNEXT. Masurile extinse de constructie si modernizare necesare in acest scop au inceput deja. Datorita importantei din ce in ce mai mari si rolului-cheie pe care il detine in cadrul retelei de productie, fabrica de componente 2.2 a primit numele de „Centru de competenta al BMW Group pentru productia de trenuri de rulare electrice”.