CleanTechnica a publicat saptamana acesta raportul vanzarilor premium in SUA, din care reiese ca noul Tesla Model 3 a spulberat concurenta in primele 10 luni din 2018, ajungand sa ocupe 18% dintr-un segment pe piata SUA foarte profitabil, dominat in mod traditional de numele prestigioase Mercedes, BMW, Audi, Lexus si Infinity.
Deocamdata Model 3 nu se livreaza pe alte piete decat cea nord americana, dar va fi foarte interesant de urmarit evolutia vanzarilor in Europa, incepand din primavara anului 2019.
Sursa: cleantecnica
Electrek adauga la pachetul de stiri pozitive faptul ca flota globala Tesla, care a depasit 500.000 de automobile si este formata din modelele Roadster, S, X si 3, a trecut pragul de 10 miliarde de mile (16 miliarde de kilometri) parcurse electric.
Tot saptamana aceasta, in stilul caracteristic succint, Elon Musk a lansat un tweet din care intelegem ca pentru a accelera livrarile in timestrul IV, Tesla a cumparat mai multe firme de transport auto.
Solutii unice la probleme bune de avut, atunci cand cererea depaseste capacitatea de transport existenta, am adauga noi!
db