Seria schimbului de amabilitati intre marii concurenti pe frontul automobilelor electrice continua la Salonul Auto din Los Angeles.
Dupa ce designerul super star al modelelor Tesla, Franz von Holzhausen, a facut o vizita la standul Rivian, asa cum se obisnuieste intre colegii care remarca ceva deosebit la concurenta, a fost randul celor de la Porsche sa dea la o parte masca indiferentei simulate fata de produsele Tesla.
Desi din imaginile surprinse in primavara, cu coloana de testare comparativa a noului Porsche Taican, faceau parte un Model S si un Model X, oficialitatile de la Prosche insistau ca Tesla nu este un model de referinta pentru firma din Zuffenhausen.
Asta se intampla cu cateva luni inainte ca Model 3 sa fi atins cadenta de 1.000 de automobile pe zi, sa fi batut toate recordurile de vanzare pentru automobile electrice pe piata nord-americana si sa fi depasit totalul vanzarilor de automobile a prestigioaselor firme germane de traditie Mercedes, BMW si Audi, pe aceeasi piata.
In fata succesului incontestabil realizat de Model 3, Klaus Zellmer declara intr-un interviu acordat publicatiei Los Angeles Times, la Salonul Auto din Los Angeles:
„Daca privesti cu atentie la ce a realizat Tesla, mai ales volumul si nivelul (ridicat – n.n.) de pret, este cu adevarat uimitor. Cand reusesti asa ceva cu o singura marca si o retea de vanzare care nu se bazeaza pe dealeri si fara o organizatie reala de vanzare, este cu atat mai remarcabil„.
Jos palaria in fata fairplay-ul, sa vedem ce se va intampla cand in ring va intra noul Porsche Taican.
db