Pentru moment, gama BMW i este alcatuita din doar doua modele: electricul urban i3 si hibridul sportiv i8. Chiar daca, pe viitor, aceasta gama va creste considerabil, este putin probabil ca cele doua modele sa fie inlocuite.
Modelele actuale i3 si i8 pur si simplu nu vor fi inlocuite, dupa cum a declarat presei Klaus Frölich, responsabil cu dezvoltarea la BMW. In schimb, pana in 2023, BMW Group va avea un total de 25 de modele electrificate – anuntate anterior pentru 2025. Datorita arhitecturilor flexibile de automobile pentru trenuri de rulare electrice, plug-in hybrid si cu motor termic, compania poate sa reactioneze rapid la schimbarea conditiilor.
Peste jumatate dintre aceste 25 de modele vor fi integral electrice. Restul vor fi hibride reincarcabile, care sunt in parte disponibile in cateva game: X5, Seria 7, Seria 3. Presedintele Consiliului de Administraţie al BMW AG, Harald Krüger, a confirmat ca mai multe modele 100% electrice sunt prevazute pana in 2021: MINI electric iX3 (asamblat in China), BMW iNext si i4 (asamblat in Germania).
Dar, dincolo de anunturi si lansari care se multiplica, este vorba despre capacitatea BMW de a produce cantitati suficiente pentru a evita intarzierile prea mari la livrare. Aceasta capacitate va fi dictata in principal de o aprovizionare foarte buna cu baterii, BMW semnand in acest sens un acord cu gigantul chinez CATL.