Câte firme vor supraviețui concurenței din lumea mobilității electrice?

28 aprilie 2020



În urmă cu zece ani am făcut cunoștință, la NAIAS – North American Motor Show, cu Tesla Roadster și Model S. Pe cât de neobișnuite în lumea marilor pickup truck-uri și SUV-urilor gigant caracteristice producției din Motor City, pe atât de interesante erau exponatele startup-ului din California.

În special Roadster-ul, venit pe roți din California până în Motor City, distanța incredibilă pentru o “râșniță electrică”, cu zece ani în urmă, a atras publicul ca un magnet. După un deceniu, numele Tesla a devenit sinonim în lume pentru mașina electrică, la fel cum Jeep este utilizat pentru vehicule 4×4, sau Xerox pentru copiatoare.

Liderii industriei auto nu se mai întrec în glume pe seama acelor “electric cowboys”, care și-au propus să accelereze adoptarea energiilor regenerabile în lume, ci dimpotrivă, echipa Tesla este dată ca exemplu de creativitate și competență în amplul domeniu al soft-ului utilizat în orice automobil modern.

Citiți articolul întreg pe blogul specializat electromobilitate.com