2019 a fost un an de creștere pentru Porsche, cu rezultate excelente în plan comercial. Și ca de obicei în asemenea situații, constructorul german își recompenzează angajații cu un bonus generos.
Cu o creștere a vânzărilor de 10%, până la 280.800 de unități, Porsche a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 20 de miliarde de euro. Prin urmare, bonusul pentru fiecare salariat german se ridică la 9.000 de euro, la care se adaugă un supliment de 700 de euro, în schema de economii pentru angajați.
În contextul crizei coronavirus, în paralel cu anunțarea bonusului, Porsche și-a îndemnat salariații să facă donații. De altfel, și programul inițiat de constructor, denumit ”Porsche Aid”, a primit în această perioadă o suplimentare de buget de 5 milioane de euro, destinată achiziționării de alimente și echipamente medicale.
Revenind la performanțele realizate anul trecut de constructorul din Zuffenhausen, SUV-ul Macan a fost modelul cel mai bine vândut, cu aproape 100.000 de unități. Pe locul al doilea s-a aflat Cayenne, cu peste 95.000 de exemplare vândute. Astfel, cele două modele SUV reprezintă mai mult de două treimi din totalul vânzărilor Porsche de anul trecut.