După versiunile coupé și cabriolet, noul Porsche 911 (type 992) are și o a treia variantă constructivă, Targa.
Dezvăluit anul trecut, noul Porsche 911 (Type 992) continuă să fie declinat, acum venind momentul prezentării variantei Targa. Este vorba de un concept tipic Porsche, apărut pentru prima oară la 911 în anul 1965 și care are ca particularitate pavilionul de tip ”hardtop”, ce poate fi deschis. Astfel, Targa oferă posibilitatea de a călători într-o caroserie deschisă gen cabrio, dar în condiții de confort și siguranță tipice unui coupé.
Noua apariție păstrează arhitectura generațiilor precedente 911 Targa, cu pavilion demontabil, un arc central solid și partea din spate complet vitrată. Sistemul electric de generație nouă efectuează operațiunea de deschidere sau închidere în doar 19 secunde.
Oferit în versiunile 4 și 4S, noul Targa dispune de motorizările existente deja pe Carrera type 992, un ”flat-six” de 3,0 litri biturbo, în două versiuni de putere și cuplu: 385 CP (450 Nm) și 450 CP (530 Nm), cu 15 și respectiv 30 CP în plus față de a șaptea generație Targa 4 și Targa 4S.
Noul Targa 4 este dotat standard cu transmisie automată cu dublu ambreiaj PDK în 8 rapoarte, iar 4S oferă și opțiunea transmisiei manuale cu 7 trepte, cu pachetul Sport Chrono în dotare de serie. Nu lipsesc de pe lista opționalelor transmisia integrală, modul de conducere ”ploaie” și suspensia activă PASM. Sistemul de repartizare a cuplului Porsche Torque Vectoring (PTV) face parte din dotarea de serie la 4S, însă e opțional pentru Targa 4.
Performanțele au fost și ele ameliorate: accelerația 0-100 km/h se realizează în 4,4 secunde la Targa 4, respectiv în 3,8 secunde la Targa 4S PDK și 4,4 secunde la 4S cu transmisie manuală, iar pachetul Sport Chrono mai câștigă 0,2 secunde. Viteza maximă este de 289 km/h la Targa 4, respectiv 304 la 4S.
Prețurile sunt în marja cunoscută pentru acest model, de la 130.000 pentru Targa 4, respectiv 145.000 pentru Targa 4S.