Povestea de succes Renault Zoe continuă!

4 iulie 2020




Toate stelele electromobilitatii s-au aliniat in favoarea veteranului Renault Zoe, care a stabilit un nou record de comenzi primite de la clienti in luna iunie.

1. Sprijin guvernamental suplimentar in Franta si Germania

Franța și Germania sunt cele mai mari piețe pentru Zoe și ambele guverne au anunțat creșteri ale subvențiilor acordate pentru vehicule electrice, începând din luna iunie.

https://twitter.com/GroupeRenaultEV/status/1278676382302822400?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1278676382302822400%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Felectromobilitate.com%2Fzoe-regina-electrica-a-europei-in-2020%2F

Publicul nu s-a lăsat rugat de două ori și comenzile anunțate de grupul Renault pentru luna iunie reprezintă un nou record absolut.

2. Acumulator și performanțe mai bune

Modul în care echipa tehnică de la Renault a perfecționat modelul Zoe pas cu pas, începând de la primele livrări în decembrie 2012 și, pe măsură ce acumulatorii s-au ieftinit, au adăugat tot mai multă autonomie micuțului automobil de oraș, așa cum solicită cumpărătorii, rămâne un exemplu de urmat în industrie.

Echiparea noului Zoe cu un acumulator de 55 kWh (52 kWh util), asigură cea mai bună autonomie din categoria automobilelor electrice de oraș, iar cele două variante de motorizare, cu 80 kW si 100 kW, oferă opțiuni interesante de preț și performanță în funcție de preferințele clienților.

Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este Comparatie-city-EVs-2020-RO.jpg
Sursa informatiilor tehnice: EVdatabase.org

O a treia variantă, cu acumulatorul de 44 kWh si motorul de 80 kW, este oferită în România la un preț cu 2.000 de euro mai scăzut decât sora mai mare.

3. Încărcare rapidă

Zoe a fost întotdeauna îndrăgită de proprietari pentru cea mai mare putere de încărcare, 22 kW, pe curent alternativ. În schimb, lipsa posibilității de încărcare rapidă cu curent continuu a devenit unul din reproșurile repetate ale utilizatorilor, dornici să parcurgă distanțe mai lungi, în afara aglomerațiilor urbane, unde Zoe este la ea acasă.

Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este Zoe-interior.jpg

Dupa ultimul upgrade, care a îmbunătățit interiorul, a împrospătat exteriorul și a adus motorul de 100 kW, la fel ca cel al rivalilor francezi din grupul PSA, Zoe beneficiază în continuare de încărcare AC cu până la 22 kW (Peugeot și Opel fiind limitate la 7,4 kW), dar și de cea rapidă în sistem CCS până la 46 kW. La acest capitol, foarte important pentru călătoriile mai lungi, grupul PSA a ridicat ștacheta la 100 kW pentru încărcarea CCS.

Citiți despre succesul Zoe în Europa și pe plan mondial pe blogul nostru dedicat mobilității electrice: www.electromobilitate.com