Renault a prezentat la începutul acestui an conceptul unui viitor model mini electric, inspirat de legendarul R5. Cu această ocazie, constructorul francez a afișat un nou design al siglei, inspirat de creația artistului Victor Vasarely, din anii 1970.
Acest nou logo, în stil retro, cu două romburi suprapuse care se întrepătrund, sugerând un diamant, va fi adoptat oficial în mod progresiv. Este cea mai importantă schimbare de după 1992 la care va fi supusă emblema Renault.
Deja noua siglă a fost afișată până acum la două evenimente oficiale Renault, iar constructorul francez a început să o folosească și în spoturile comerciale și acțiunile de comunicare. Iar până în 2024, toate modelele produse de Renault vor părăsi liniile de asamblare purtând noul logo.
Revenind la creația lui Victor Vasarely, logo-ul lansat în 1972 avea aspectul unui romb striat, cu câte patru linii pe fiecare latură, care dădeau un efect 3D. În prezent, însă, la modă sunt siglele cu ”design plat”, monocrom…