După noul Megane electric, la Renault va urma o altă noutate importantă: a doua generație Kadjar. Constructorul francez speră să aibă mai mult succes cu acesta și să înregistreze mult așteptatul reviriment la vânzări, în segmentul superior al SUV-urilor.
Pentru acest nou SUV, Renault a preluat platforma CMF-C a Alianței Renault Nissan, utilizată deja la noul Nissan Qashqai. Designul va fi mai dinamic, inspirat de Morphoz, un concept interesant de SUV, cu lungimea variabilă.
Renault Kadjar II va renunța la motorizările diesel. O versiune 100% electrică nu este deocamdată prevăzută. Cele șase motorizări vor fi disponibile pe benzină sau hibrid (HEV sau PHEV).
Baza o va constitui un agregat nou, în trei cilindri (1.2 T), disponibil în diferite niveluri de electrificare: micro-hibrid 12V (140 și 160 CP), hibrid clasic (140 și 200 CP) și plug-in de 160 și chiar 280 CP.
Interiorul va beneficia de un upgrade preluat de la noul Megane electric, cu un salt benefic în privința tehnologiei și calității.
Noul Kadjar II va avea două variante: un SUV coupe și o versiune familială, cu 7 locuri. Lansarea acestora va fi etapizată în 2022 și posibil 2023.
Coupe-ul, al cărui nume ar putea fi diferit, va ataca o nișă în plină expansiune și va avea o serie de accente premium, care îl va diferenția față de versiunea de caroserie clasică.
La rândul său, varianta familială va fi, într-un fel, continuarea monovolumelor Scenic și Espace, ale căror cariere se vor încheia în curând.
Prețul va fi ușor peste cel al actualei generații Kadjar II. Producția va începe la uzina Renault din Palencia, Spania, în 2022.