Bugatti înregistrează o continuă ascensiune, în ultimii ani. 2022 a fost un alt an record, cu cele 80 de exemplare asamblate în regim manufacturier. Printre acestea, câteva bijuterii rarisime, precum Chiron cu numărul 400.
2023 va fi un an la fel de important, cu ambiții în creștere și un viitor cel puțin la fel de interesant. Și cum gama se va diversifica, iar producția este în continuă creștere, se impune dezvoltarea „cartierului general” Bugatti din Molsheim, un proces care este deja în plină desfășurare.
În a doua jumătate a anului 2024, la sediul istoric de la Molsheim va fi adăugată o nouă unitate productivă, amplasată chiar lângă legendarul Atelier.
Noua fabrică se va întinde pe două etaje, cu o suprafață totală de 2.120 mp. Va fi utilizată pentru a susține programele în derulare, inclusiv producția Bolide, cel mai puternic model creat de Bugatti, și W16 Mistral, un roadster prin excelență.
Tot aici vor fi dezvoltate proiecte importante de viitor, precum primul model produs sub asocierea Bugatti Rimac. Nu va fi un model 100% electric, ci un hibrid plug-in.
Această nouă fabrică înseamnă și noi locuri de muncă. Bugatti își accelerează și campania de recrutare, pentru a atrage noi talente în Molsheim. Extinderea implică creșterea mai multor departamente, cum ar fi controlul calității, planificarea, logistica și producția.
De asemenea, celebrul constructor a lansat noul program de formare profesională, care a avut deja un mare succes, toate locurile disponibile pentru ucenici fiind ocupate rapid. La Molsheim, unde își are sediul central, Bugatti intenționează să își mărească forța de muncă cu peste 50% până la sfârșitul anului 2027.
„Construcția acestei noi extinderi la Molsheim coincide cu dezvoltarea brandului și a ofertei noastre. Acest proiect reflectă soliditatea Bugatti și oferă un viitor promițător pentru compania noastră.”
Christophe Piochon, președinte Bugatti Automobiles