Cu siguranță, să fii la cârma Aston Martin este o activitate extrem de problematică. Niciunul dintre cei aflați în ultimii ani, în această poziție, nu au rezistat prea mult.
De când brandul Aston Martin a fost revândut de Ford, la sfârșitul anilor 2000, marca din Gaydon a avut o serie de perioade dificile.
Sub președinția lui Andy Palmer, între 2014 și 2020, compania a dezvăluit un plan foarte ambițios. Însă o parte din proiecte au trebuit să fie abandonate, din cauza problemelor economice majore.
Andy Palmer a fost apoi înlocuit de Tobias Moers, fostul ”nr. 1” de la Mercedes-AMG, care a rămas mai puțin de doi ani. A urmat apoi Amedeo Felisa, fost director la Ferrari.
Potrivit jurnaliștilor Bloomberg, principalul acționar al Aston Martin, Lawrence Stroll, caută deja un înlocuitor pentru actualul director al mărcii. Trebuie spus că Amedeo Felisa are 77 de ani, deci se află deja la vârsta de pensionare.
CITEȘTE ȘI:
Gigantul chinez Geely intră în capitalul Aston Martin
Aston Martin Valkyrie (2019). La porțile Formulei 1
Cei de la Aston Martin sunt preocupați în prezent să reînnoiască modelele termice. După DB12 lansat anul trecut, urmează noul Vantage facelift. Constructorul este pe cale să finalizeze și dezvoltarea tehnică a supercarului Valhalla.
În paralel, se lucrează și la dezvoltarea unor modele 100% electrice, cu ajutorul americanilor de la Lucid. Toate aceste noutăți ar trebui să asigure brandului Aston Martin o minimă stabilitate, inclusiv la nivel de top management.
Pentru a primi în timp real știri, analize și informații din domeniul auto, urmărește 24auto.ro pe WhatsApp Channels!