Ferrari nu va produce niciodata masini in 4 usi
10.05.2010
        
Distribuie acest articol!   

O vorba din batrani spune ca niciodata sa nu spui “niciodata”! Amedeo Felisa, CEO Ferrari, se incumeta sa o faca, atunci cand vine vorba de modele in 4 usi. Intr-un comunicat de presa Ferrari, Felisa ne da asigurari ca celebra marca italiana nu va fi interesata sa o ia pe urmele rivalilor sai, chiar daca, rand pe rand, toti competitorii marcii Ferrari au cedat dorintei de a-si extinde gama si au produs masini in 4 usi. Iata, in continuare, comunicatul Ferrari, redistribuit de reprezentantul oficial in Romania, Forza Rossa.

Ferrari duce mai departe traditia construirii masinilor cu 2 usi.  “Asa cum ar spune Enzo Ferrari, fondatorul companiei, nu vom construi nicodata masini in patru usi”, a declarat Amedeo Felisa, citat de revista britanica Autocar. “Si vom pastra aceasta traditie”. Amedeo Felisa, CEO Ferrari, sustine ca daca tehnologiile hibride si sistemele start/stop au fost impuse de catre noile prevederi legale privind emisiile de poluanti, nimeni nu va putea impune marcii producerea unui sedan.

E adevarat, Ferrari a aratat publicului in 1980 un concept in patru usi numit Pinin, iar o comanda speciala pentru sultanul Bruneiului, carosata de Pininfarina, a avut patru usi. Insa absolut toate masinile produse in serie de marca de-a lungul timpului au tinut de filozofia celor 2 usi.

“Sincer vorbind, nimeni nu cere un Ferrari in patru usi. Daca doriti un Ferrari in patru usi, aveti la dispozitie un Maserati. Noi existam de 60 de ani si n-am avut niciodata nevoie de patru usi. Ce inseamna “niciodata” nu stiu, dar unul dintre punctele forte ale marcii Ferrari este obstinatia de a pastra produsele asa cum trebuie.  Nu spun ca patru usi ne-ar afecta imaginea, dar ele nu fac parte din mostenirea noastra”, a incheiat Felisa.

Aceste declaratii vin sa intareasca pozitia Ferrari in topul marcilor traditionaliste, prin accentul pus pe rafinamentul dus la extrem in dezvoltarea unor masini super sportive destinate unui public exclusivist. Desi tehnologiile destinate protejarii mediului inconjurator vor fi adoptate pe scara larga in gama Ferrari, marca nu va face concesii nepermise doar pentru a castiga cota de piata pe segmente destinate mai degraba publicului larg.

Distribuie acest articol!