Skoda Auto trece la o noua identitate de brand, atat in ceea ce priveste logo-ul, cat si designul automobilelor, ba chiar si al showroom-urilor. Pentru a exemplifica noul limbaj de design, constructorul ceh arboreaza zilele acestea, la Geneva, noul logo si prezinta un concept car, denumit VisionD.
Gama de modele Skoda urmeaza sa fie extinsa in anii urmatori, iar noile modele, precum si cele care le vor inlocui pe actualele vor prelua elementele de design prezentate la acest prototip. In comunicatul de presa, Skoda precizeaza ca isi va intensifica activitatea in Europa precum si pe marile piete emergente, precum China, India si Rusia.
Conceptul prefigureaza, cel mai probabil, o familiala low cost, cu care Skoda va ataca aceste piete. Are o arhitectura hatchback cu 5 usi si, dincolo de elementele spectaculoase specifice unui show car, precum plansa de bord si luminile cu LED, pastreaza o linie sobra si practica, specifica marcii. Ampatamentul mare asigura spatiul necesar pentru un interior generos, modulabil.
Nimic spectaculos, asadar, ci doar o improspatare a aspectului general, incepand chiar cu logo-ul, care a capatat un plus de eleganta prin simplificare. Skoda va miza in continuare pe traditionala calitate oferita la un pret competitiv, precum si pe o gama din ce in ce mai variata.